Menu
KTO SME

Kto sme

Sme tu partička od 7.mája 1996. Začali sme ako nadšenci hôr, skialpinizmu, turistiky, vysokohorských nosičov, zábavy atď.. Partička sa obmieňala. Za tých pár rokov sme sa čo-to naučili a dnes už nie sme len osádka nadšených amatérov. Našou snahou je robiť služby najlepšie ako len vieme a ako sme schopní v daných podmienkach vytvoriť. Tak VITAJTE!

Ana PažitnáPaži

Chatárka. Ten človek, ktorý v r.2016 povedal: "Poď Kamienka, ideme žiť 21 storočie." Dream come true... a nová chatička je tu....

Marcel MelicherčíkMarčelo

Chatár, skialpinista, cestný "bicyglista", Star wars- ista, kamienkovský IT

Ester MelicherčíkEsťa

Ester má 17rokov a rozhodla sa leto popracovať na chate. Keďže tu vyrástala, tak by mala byť práca hrou:)
Je študentka, učí sa jazyky. Francúzi sem sa, aby Ester nevypadla z "cviku":)

Jerguš MelicherčíkJergy

Ešte toho vela nevie, ale ved sa hadam dačo priučí... Ale už vie....Dobre lyžuje, rád bicykluje, skialpuje a aj nejaký Karate ťah ovláda.

Lucia Steins...Šifrin

Ďalšia Valašťanka v tíme, ktorej nechýba osobitý zmysel pre humor. Lucia sa nebojí špinavých hrncov, a vďaka Kamienke sa dala aj na športy ako skialp (slowskitouring :))), hiking... to všetko je minulosť. Ide byť mamina. apríl 2024

PatrikPaťo

Paťo sa opäť ku nám vrátil. Tešíme sa. V kuchyni sa zvŕta, varešky ho poslúchajú, pištole a motorky tiež, tak prídte koštovať, ako vie variť:)

Miško ŠimkoPampúšik

Vyrastal pod zámkom. Nie dozickým, ale bojnickým:) Má rád "army style" a posiluje. Celé leto 2018 sa venoval fasáde z kameňa na Kamienke:), skvelá práca. A dievčatá...is reserved:)

AdryErči

Je ako víno. Dozrieva, zvyraznujú sa jej silné vlastnosti a zmysel pre detail.http://www.prirodne.sk

OttoŠuhaj2

Ďaľší v "posádke" od lietania. O2o prežil aktívny život za"ostnatým drôtom" a keď sa povie nemecká spoľahlivosť, tak to je Otto. Môže robiť školiteľa. A zmysel pre humor?:))No.1

ZuzkaZuGo

Tiež vyslúžilkyňa od lietania. Vojenského. Zuzka síce nelietala, ale operatívne plánovala riadenie. Nám bude pomáhať likvidovať napadané "bomby" riadov.

MariannaMary

Slečna spod Tríbeča. Študuje, teší sa, učí sa, zoznamuje sa a mení sa. Je radosť tie zmeny pozorovať.

GiroGiro

2020 nebude náš cyklistický sviatok Giro d'Italia, tak je tu nový člen. Zatiaľ je to "plyšák", ktorý vie zaspať tak, že ked prišiel chlap na terasu a zbadal ho, hovorí: idem het, tu zdochol pes:)
Giro predsa len je:) v oktobri!

D&GbGabi

Daľšia posila od vojska. Rozšírila našu osádku maličkou, drobnučkou postavičkou s veľkým srdcom a monitoruje vzdušný priestor v našej kuchyni:)

AndreaAndy

MichalEl Ká

Cestovatel

VRCHOLOVÁ KNIHA

Priestor pre tvoje postrehy, zážitky, odkazy...

Tvoje meno alebo prezývka:

PI
03 MAR
Pavel (Liptovský Raj)
Vzdávam hold vedeniu chaty a personálu za vysokú úroveň poskytnutých služieb. V cene kratučkého pobytu bolo zahrnuté aj fantastické počasie. Ubytovacia časť a hygienické zázemie po rekonštrukcii predčili moje očákávanie. Aj taký detail ako vysušenie zimnej obuvy po celodennej záťaži poteší snaď každého ťapkajucého návštevníka. Pohoda pri raňajkách v príjemnej atmosfére v spoločnosti aj prvých prichodzích mala svoje čaro. A personál bol vľúdny a ústretový k všetkým členom našej minivýpravy.
2022
29 MAR
Ata (Budapest)
Hétvégén voltunk fent aludni egy éjszakát, szuper élmény volt ismét, köszönet a szolgáltatásért és a tisztaságért!Szuperek az ételek és az italok is, főleg a tea, és a káposzta leves nagyon finom, és a reggeli is minden!
Külön puszi Nyuszinak a kedves mosolyokért! :-)

Minden jót és így tovább!

Üdv: Ata
02 MAR
Ivan (Martin)
Včera o 16:30 som vošiel do chaty, prišiel k pokladni, kde postávali 3-ja členovia personálu. Objednal som si čaj a klobásu.
Službukonajúci chlapík mi povedal, že mi nič nepredá a nemám si už v chate ani sadať, že končia.
(Na webovej stránke chaty je otvorené do 17:00.)
Po hrebeňovke z Ďumbiera som bol smädný a hladný, tak som zabojoval a chlapíkovi navrhol,
že si ten čaj a klobásu zaplatím a hneď zoberiem vonku a na terase vypijem a zjem.
Na to mi povedal, že nie a že mám ísť dole zjazdovkou, lebo zatvárajú aj krčmu aj svahy.
Tak som odišiel von naprázdno. Kým som vonku odliepal pásy z lyží, chlapík vyšiel von na cigaretu.
Spýtal som sa ho na môj včerajší mail, ktorým som žiadal o ubytovanie a na ktorý
mi ani do druhého dňa nik neodpísal (nakoľko podľa ich webu sa má ubytko žiadať mailom).
Odpovedal mi, že oni pozerajú maily raz za 2 dni.
Čaj a poldeci s kamarátom sme si dali na Srdiečku, zapasovalo.
Najedli sme sa v motoreste.
2020
17 AUG
Dariusz (Polska)
Magiczne miejsce, a wieczorem atmosfera i ludzie wspaniali.

Zdravíčko
22 JÚL
Richard (Bratislava)
po veľmi dlhej dobe som bol opäť hore počas Nízkotatranskej stíhačky. Ďakujem za skvelý čaj a polievku!!! Ste super
2019
01 OKT
Iva (okr. BB)
Ľudkovia, karikatúra chatičky perfektná, naozaj nemá chybu - takýto hrnček treba mať aj doma! A preto treba ísť na Kamienku :-)
06 APR
Pavel (Liptovský Raj)
Konečne takmer po troch rokoch pohodička a kľud. Sezóna pomaly končí, približovadlá utíchli , snehu akurát aj mimo zjazdovky , personál naďalej ústretový dokonca aj k nemej tvári. Tvarohová štrúdľa ako obvykle - vynikajúca. Ešte zostáva pokochať sa pohľadom z vrcholu čo vyparatilo aprílové počasie s nedávnou snehovou perinou šup do doliny. Trochu sneží, trochu fučí, trošku svieti slnko - zubaté, ale predsa. Jednoducho apríl.
2018
05 SEP
Iveta C (Bratislava)
Ahoj dakujeme za dnesnu vybornu kapustnicu a parene buchty, prijemny rozhovor s chatarom a Jarkou. Aj ked mi bolo troska smutno za starou chatou, mate pravdu, chatu robia predovsetkym ludia. Radi s k vam znova vratime.
23 JAN
Martin (Cz)
Ahoj, děkuji za přátelské přivítání v chatě v úterý (16.1.2018) za těch šílených větrných podmínek co panovaly nahoře na hřebenu. Děkuji za Váš přístup, za to, že jsem se mohl ohřát, posušit věci a doplnit tekutiny ve formě skvělého čaje z horských bylin (btw. recept by nebyl ? :D).
Bivak ve spacáku venku jsem přežil bez ztráty kytičky a v sobotu odpoledne dorazil dorazil do vysněného cíle, Králova hola. Máte na tom velkou zásluhu, ještě jednou děkuju. Martas.

18 JAN
Andrej (Z Marsu)
Zdravím,

krásne prerobené, web tiež oproti poslednému pokusu dobrý. Podarilo sa! Nech sa darí!
01 JAN
Kvetina
Dnes oslavujeme 10rocnicu..co sme sa stretli-spoznali-zazili-zamilovali..a tak aj s nasimi dvoma drobcami zelame kamienke v novom sate vela vela dalsich stastlivcov - nadsencov -dobrych a vernych priatelov..vela sil a usmevov...Dakujem Kamienka
01 JAN
null (SK)
Ludia ostali, dobre jedlo tiez ale po prestavbe uz to nema dusu a spomienky.
2017
06 JÚL
Majka
Zdravím, Vaše predpovede počasia nemajú chybu, aj pri zlom počasí nám vykúzlite úsmev na tvári. Prajem Vám, nech sa Vám aj naďalej tak dobre darí. S pozdravom Majka
22 MÁJ
Martin a Vladka
Byli jsme u vás letos již dvakrát,jídlo výborné,čaj taky,kde se na vás v čechách hrabem
2016
03 OKT
Andrej
29.9.2016 – výborná kapustová polievka, milá obsluha, vychladené pivko a nádherné počasie. Nech ide prístavba od ruky!
22 SEP
Simply
Prohlížím stránky, zamačkávám slzu a stále vám držím palce.
Jednou se vrátím.
PI
29 APR
Pavel (Liptovský Raj)
23.4.2016 mi bolo dopriané užiť si pocit domova v spoločnosti milého osadenstva. Požičali mi aj papuče ( tentoraz som si nebral svoje, nakoľko som nepredpokladal, že 3.pokus ukončenia sezóny bude na Kamienke). Predchádzalo tomu neoddoľateľné spustenie sa do Lukovskej dolinky na firne, pokochaním sa pohľadmi na masív Chopku a medvedie stopy pri pliesku. Sneh mal ideálnu mäkkosť, takže vyteriganie sa priamo žľabom bolo bezpečné a ako vravia liptáci fajné. Balzamom nielen na telo ale aj na dušu bola polovičná porcia kapustnice a samozrejme fantastická tvarohová štrúdľa. Vzdávam hold všetkým členom Kamienky a prajem k nedávnym meninám Marcelovi veľa zdravíčka, šťastíčka, rodinnej pohody a hromadu spokojných návštevníkov /nie drzých /.
17 FEB
Adam
Tu si treba dať stretko ku koncu dňa na svahoch s kamošmi. Pre famózny čaj, milé prijatie či zaštrngotanie zvoncov. Rozprávková chalúpka.
10 JAN
Marcel
Ahoj, napíš dôvody a pripomienky. dík
09 JAN
fito
chceme späť pôvodnú verziu stránky!!!
04 JAN
Pavel (Liptovský Raj)
Prajem celému osadenstvu pevné zdravie, pohodu a hromadu spokojných návštevníkov po celý tento rok. Doporučujem každému ochutnať aj miestnu štrúdľu. Oplatí sa sa za ňou vyterigať po svojich. O to viac chutí.
2015
20 DEC
Mariana (ZM)
jedna z mojich najoblubenejsich chat, skvely bylinkovy caj, prijemna atmosfera,..
11 NOV
Jakub (Krakow)
Would you have a place for 2 people on 14/15th november? Best regards
24 OKT
Juraj (Brezno)
Prečo máte na stránke stále čiernu obrazovku, ked tá kamera viditeľne funguje? (stav 24.10.2015 – 8:38) http://www.panorama.sk/sk/sprievodca/webkamera-kamenna-chata-chopok-nizke-tatry/23
22 OKT
Oldo Opatřil (Besenova)
Ešte hladate šuhaja na chatu? Opatrilo@azet.sk
17 AUG
Rado (zo Slovenska)
Ahojte…ešte hľadáte niekoho na chatu?
02 AUG
Leni (z daleka)
Tesenie sa na kapustnicu a bylinkovy caj ma vzdy zenu do kopca rychlejsie a rychlejsie :)
22 JÚL
jana (banská bystrica)
super chata, super ľudia v nej! držím prsty, nech vás práca naďalej baví :)
06 JÚL
Peter (Pezinok)
Super! Personal, guláš, spanie, raňajky s veľkým čajom. Guláš s knedľou a čapované pivo bol yážitok. Dík
27 JÚN
Leni (z daleka)
Vy ste proste tak uzasni :)
16 MAR
Pavel (t.č. L.Ján)
Tvarohová štrúdla bola aj 15/3/2015 fantastická
H2O

Voda

Je na Chopku najvzácnejšia. Náročná technológia vytláča vodu z Jasnej na Chopok. Odtiaľ sme napojený gravitačným potrubím a plníme naše zásobníky. Naopak kanalizáciu výtlačným potrubím odvádzame ku Rotunde a odtiaľ je vedená do Jasnej. Je to citlivá, nákladná sústava technológií, ktorá je závislá na elektrine a všetko je riadené počítačmi. Takže vodu nemáme otočením kohútika, ale klikom v počítači. Čas ukáže, ako to celé bude fungovať. To sú dôvody, prečo sa u nás dá voda len kúpiť.

My si navždy zapamätáme časy, ked sme topili sneh na čaj a nápisy typu “nejedz ten žltý sneh” budú navždy kolovať v príbehoch.